OHYESOHYES

GRACE KELLY BLUES

Publicerad 2012-09-03 11:06:00 i HOTNEWS,



LIKE A LADY. Med hösten för dörren känns lite dekadent lady-glamour som det enda riktiga att blogga om. Jag vill klä mig i kappa, handskar och överdimensionerade diamanter och hattar med fågelfjädrar. Jag tror att det är den absolut mest klassiska stilen, och eftersom allt som innehåller tidlösa element kan avfärdas som invisteringar i sin framtida garderob - kan jag snarast göra något åt mina cravings.
 
Vidare så kan man hitta (särskilt här i Nice - läs mer om det i det här inlägget) fantastiska second hand-kreationer som andas just den här typen av sofistikerad smashing-ness, förslagsvis med typ Versace-lappar i nacken.
 
Pastellfärger, glammiga accessoarer, ljusa scarves och åtsmidande midjor - what's not to love?
 
Let autumn come!
 
 
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-09-04 12:06:20

Härliga bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela