OHYESOHYES

THE EARTH SAYS HELLO

Publicerad 2015-01-18 11:42:09 i HOTNEWS,

 
SUNDAY MORING. Happy Sunday, flickor! Jag hoppas att ni kommer ihåg att skämma bort kroppen med vitaminer efter att ha dansat er svettiga igår. Jag, för min del, väljer hasselnötssmoothie och en långpromenad i söndagsdiset som plåster på skavsåren.
 
Ingredienser:
 
1 näve rostade hasselnötter
2 dl mandelmjölk
1 msk mandelsmör
1 nypa salt
5 urkärnade dadlar 
 
Mixa allt och slurpa i dig en del av himmelriket som vill vara nötkräm och ärligt talat lyckas väldigt bra.
 
Bisous!

Kommentarer

Postat av: Sandra Leone

Publicerad 2015-01-18 11:43:53

Ja, jag tänker definitivt ta hand om mig själv den här söndagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela