OHYESOHYES

PLAYMATE

Publicerad 2015-01-21 08:13:00 i HOTNEWS,

 
TUNE IN. Jag har bestämt mig för att köpa en gitarr, och tvinga P att lära mig spela Moonriver and på den. Därefter ska jag uppträda iförd badhanduk på brandstegen, med längtan i blicken och fashionabelt markerade ögonbryn. Av någon anledning har jag nämligen aldrig lärt mig att spela ett instrument ordentligt. Jag tog pianolektioner i något halvhjärtat försök att sälla mig till den musikaliska delen av populationen, men det enda jag minns är de första tonerna av "Nu grönskar det". Lyckligtvis ser hela låten ungefär likadan ut, vilket ju ändå är positivt i den meningen. 
 
Det lutar åt en svart sötnos, som tydligen ska både se bra ut och låta förträffligt. Vad mer kan man önska? Precis!

Nåväl, låt oss börja onsdagen med lite Audrey. Enjoy!
 
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela