OHYESOHYES

FURTASTIC

Publicerad 2014-10-25 10:30:50 i HOTNEWS,

 
STAY WARM. Naturligtvis, chicas - tänk på djuren. Och tänk på er själva och den värld ni vill att era små fjuniga knoddar ska smutsa ned sina Ralph Lauren Baby-mössor med upphostad mjölk i. Så - obviously - go for faux. Eller handla en gammal inpyrd favorit (som undertecknad gjorde för flera år sedan och därför alltid har försvarsrepliken redo när jag strosar på stan iklädd död mink, men ännu inte har blivit tillsagd en enda gång. Jag är lite besviken. Lite. Jag hade förväntat mig ketchup) på någon andrahands-sida. Eller se ut som hej kom och hjälp mig i en parkas, om ni vill. It's all up to you, as long as your happy.
 
I vilket fall - här pratar vi alltså päls i sin absolut tjusigaste framtoning. Det vill säga vågat matchat med sjuttiotals-svall och, well - stråkorg. Jag säger: Why not? Vem har inte egentligen tröttnat på väskor? Priserna skjuter i höjden, kära ni. Stråkorgar är det nya heta. Kom ihåg var ni hörde det först.
 
Som den underbara bloggerska jag naturligtvis är kommer jag nu att lista tre jackar av vilka åtminstone en kommer att se höstens många äventyr tillsammans med mig. Jag antar att det blir den ljusblå eftersom... Ja, vem annars ska ha ljusblå jacka på sig? I fuskpäls då, menar jag. Man måste ju hitta något sätt att, så att säga, stand out of the crowd. Ni vet vad jag menar.
 
 
1. Beyond ljusblå sockervaddsdrömmar från Zara.
2. Gråbeige sockervaddsdrömmar från... Ja, Zara.
3. Fluffiga vita vidder (Äh... Okej, jag ska bättra mig men det var länge sedan jag förmedlade mina fashion-mässiga tanker till någon annan och speciellt i skrift. Bear with me, det kommer att bli bättre. Jag säger inte bra, men jag säger bättre och jag menar det) signerat Zara.
 
Puss och kram - vi ses inom kort på stan för intensiv fuskpäls-shopping.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela