OHYESOHYES

ALOHA LINDA

Publicerad 2014-06-28 14:16:00 i HOTNEWS,

 
IN THE SHADE. Dries Van Noten möter Linda Farrow möter Anna Wintour som slugt plirar fram bakom ett tummat nummer av amerikanska Vogue och får alla andra att dö av skam eftersom de kom till visningen i pilotisar.
 
Där har ni min kopp té när det kommer till solglasögon, chiquitas. De är nedsatta, också. Om jag inte nyss slagit till på ett par rligt talat hyfsat liknande sötnosar signerade Ralph Lauren hade jag kanske fallit till föga. Men se, jag spar mig. Till en byxdress, till exempel. Eller ännu en resa till någon av alla de städer som aldrig sover.
 
The more fun for you, å andra sidan. Jag hoppas verkligen att ni slår till. Någonting annat vore oförlåtligt.
 
 
Shoppa sommarens mest fantastiska ögonskugga HÄR.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela