OHYESOHYES

SUNDAY FUN DAY

Publicerad 2014-01-26 20:49:00 i HOTNEWS,

 
EASY. Jag älskar söndagar, och särskilt när de spenderas utvilade, råjuice-drickande och city-spatserande med de bästa av sällskap. Jag mötte dagen med en skrubb-sejour i duschen tillsammans med min nya bästis som jag självfallet kommer att introducera er för inom en snart framtid. Det är inte mer än rätt eftersom jag tror att ni kommer att passa beyond bra ihop. Efter några skedar yoghurt, en och annan sipp apelsin-té samt påträdning av alla accessoarer ni ser på den översta bilden kände jag mig trés redo för en förmiddagsfika med J och K på hippa Broms. Jag mumsade crossiant så att mördegen yrde över marmorborden och sköljde ned med morotsjuice. När detta, och ungefär två timmars tjusigt skvaller, var överstökat serverades efterättsbrickan från himlen, chiquitas. Take it from me - det finns kardemummabullar, och så finns det kardemummabullar signerade Broms. Och de två är inte ens lika varandra. De är som kokosnötter och valnötter. Eller valnötter och valar.
 
Vi spatserade vidare längst stadens gator och spanade in vad realisationen hade att erbjuda vilket var n-a-d-a. Nu har jag i och för sig redan spenderat halva vår-kassan på kedjeprydda hattar och annat absolut nödvändigt, men anyway.
 
Däremot förevigade jag, för er ögonunderhållning, precis vad jag hade gått hem med från &OtherStories om jag och min Kate Spade-plånbok varit lite mer överens. Jag menar - jag försöker verkligen samarbeta men den är helt och hållet omöjlig. Otroligt påfrestande. Den är inte ens säsongens utan införskaffad för åratal sedan och borde således ha way lite att säga till om.
 
Nagellacket heter Vicuna Beige (ni bara: "NÄHÄ?" och jag bara: "Jo, jag lovar, det står till och med på flaskan" och ni bara: *Hoppar från den franska balkongen*) och skulle se alldeles, alldeles magiskt ut på vintertrötta händer som saknar naturella toner som kamelen saknar sin öken. Smyckena behöver vi inte ens tala om.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela