OHYESOHYES

A BOHO LET LOOSE IN NYC

Publicerad 2014-01-27 15:20:00 i HOTNEWS,

 
 
Om alla trés färggrana pusselbitar faller på precis rätt plats och alla som nu eventuellt huserar där uppe bland molnen vill mig väl kommer jag att spendera två april-veckor i New York City tillsammans med coola E. Hon är där och studerar vem-vet-vad men det handlar om film och sådant och låter fabulöst. Tillsammans ska vi äventyra tills vi svimmar och hade det varit så att jag åkt imorgon (och haft fri tillgång till Net-a-Porters centrallager) vore detta en perfekt ensemble att göra staden osäker i.
 
Go crazy or go home, fast på ett way smashing sätt - om ni förstår vad jag menar.
 
Tischa: Oak.
Solglasögon: Miu Miu.
Hatt: Lanvin.
Trench-coat: Lanvin.
Jeans: Emilio Pucci (grundregel: Om ni ska ha slappa jeans, låt dem åtminstone vara från Pucci).
Skor: Christian Louboutin. Grundregel två: Det måste inte vara högt, men det måste vara glittrande.
Väska: Kotur.
 
So long!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela