OHYESOHYES

Waltz for chloé

Publicerad 2014-02-07 09:58:00 i HOTNEWS,

 
CAMPAIGN. OH. MY. GOD.
 
Kära ni, hur mycket åt precis fel håll kan en kampanj gå? Mycket. Vänd på det, till den andra extremiteten och - voila - ni har Chloés beyond magiska bilder.
 
Jag vill också knyta bandageremsor kring brunbrända armar, springa barfota längs med Biblioteksgatan, bära mycket instabil urringning till vardags samt klippa Birkin-lugg så fort jag får tag på en någorlunda rekorderlig frisör (eller en som ger mig cappuccino och handmassage).
 
Den prickiga klänningen känns en aning dödstrist men allt annat skulle jag på stående fot byta ut hela min garderob mot. Manolos inkluderade.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela