OHYESOHYES

YOUR PERFUME FILLS MY HEAD

Publicerad 2012-09-02 09:05:00 i HOTNEWS,

 
SOMETHING STUPID. Godmorgon, chiquitas! Nothing but lite old school-glamour för att rivstarta en trés tjusig söndag - inte sant?
 
Idag händer något fenomenalt - jag får sällskap. I och med det anländer också någon way underbar stackare som jag kan övertala att fotografera mina färgsprakande Riviera-stassar, ormskinns-sandaler och armbandskalas. Jag lovar.
 
Spännande? Spännande.
 
Jag vet - ni kan inte vänta, men... Håll ut. Bit i något. Eller ta en kaka.
 
Tills vidare kan ni ju alltid spana in paret Sinatra som bara är beyond fabulous, och fundera på hur många sprut torrschampo det skulle krävas för att få till hennes frisyr.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela