OHYESOHYES

VIVE LA VANS

Publicerad 2012-09-25 19:11:00 i HOTNEWS,

 
CHECK MATE. Mitt senaste span är naturligtvis världens hippaste skatersneakers. Medan Stockholmsregnet duggade tätt och jag lyssnade till way ljuva toner på Spotify rusade någon förbi iklädd just ovanstående killer-skodon. 
 
Världen? Åh - den stannade för en sekund, och allt blev - liksom... Svartrutigt. Jag förstår inte alls vad det berodde på, chicas.
 
Resten av stassen (en aning too punk-grunge för att jag skulle ha fastnat för det. Hellång skinnrock är bara... Så svårt) hoppar jag över utan större förbehåll, men schackrutiga VAN'S står at the moment högst upp på min shoppinglista.
 
Jag kan bara känna det hända.
 
Och för alla er som norpade Hermès-samarbetet - så roligt för er. Jisses. Verkligen.
 
Applådera er själva.
 
Eller hoppa från en bro.
 
Ciao!
 
PS: Och för alla oss som har insett att ingenting (inte ens om det har vit, platt sula och ser streetstyle-tjusigt ut) går upp mot ett par nudefärgade heels i mocka - ja, ni får lägga torgvantarna på Jimmy Choo's Agnes-klackar istället.

 
Rent teoretiskt borde vi ha användning för båda. Det vore naturligtvis en invistering i din framtida höstgarderob, och tillsammans med ett par robusta höst-boots ungefär de enda raringarna du kommer att behöva för resten av dtt liv. Ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela