OHYESOHYES

SNAKE AND BAKE

Publicerad 2012-09-02 13:57:10 i HOTNEWS,



 
SUMMER ESSENTIALS. Vad en flicka behöver för att klara sig på stranden? Åh - ett par någorlunda bekväma sandaler och en väska som rymmer åtminstone en valnöt och ett kreditkort.
 
Jag har  naturally lyckats haffa både och.
 
Skorna kommer från Topway och gick loss på den way angenäma summan av ungefär 85 kronor. Jag är (varför skulle jag inte vara?) med andra ord nöjd, glad och redo för beach-häng dygnet runt.
 
Den blanka lackväskan är inte min utan E's och är signerad Dior (den sitter dock på min axel och njuter av medelhavsk sol mest hela sommaren). Bredvid hittar vi O's MBMJ-babe. Synd att hon redan har stuckit och tagit den med sig. Annars hade jag tveklöst drogat henne eller något, och stulit den och tagit tåget till närmsta storstad och levt loppar för innehållet.
 
Oh, well.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela