OHYESOHYES

PINK WATER FOR PRINCESSES

Publicerad 2012-09-04 17:22:00 i HOTNEWS,



LEMONADE. Jag är all about rosa just nu. Puderlila i synnerhet - med metallisk klang. Ljus neon, helt enkelt.
 
Jag har också funderat på en sak, som delvis hör till det här inlägget och delvis kommer straight out of nowhere (men när allt kommer omkring är otippade samtalsämnen alltid de allra bästa) - varför vi inte färgar flaskvattnet i trevliga färger, såsom rosa och orange och lila. Eller blå, kanske.
 
Känns som en affärsidé.
 
Jag tror att det skulle slå - flickor. Och på det tänker jag bli olagligt rik och köpa hur många lägenheter med pool på taken som helst.
 
SMART eller VAD - liksom?
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela