OHYESOHYES

OUR LAST SUMMER

Publicerad 2012-09-04 15:40:00 i HOTNEWS,

 
DON'T BLAME IT ON THE SUNSHINE. Hello chiquitas! Jag har spenderat dagen med att get a bit lost på bakgator, äta frukost vid stranden och vinka adjöken till delar av mitt sällskap på flygplatsen. Om jag har turen på min sida har jag lyckats få lite sol på näsan, lärt mig lite mer om geografin i den här stan och... Ni vet - fångat dagen, eller något.
 
Hur som helst, när jag och tjusiga L dansade oss svettiga några dagar innan jag stack tillbaka hit hade jag av way oförklarliga skäl med mig mina favorit-sunnies i väskan (vem vet när man kan behöva dem, liksom) - och tråkigt nog hade jag dansat dem i två delar (vi kan ju låtsas att det var någon annans fel om vi vill - men att skylle ifrån sig är beyond ochict och jag pysslar helt enkelt inte med sådant. Plus att ingen ändå skulle tro mig) dagen därpå - vilket är löjligt tråkigt när man befinner sig på rivieran.
 
Nåväl, ovan hittar ni åtta modeller som jag inte skulle säga nej till att ha vilandes på nästippen i sommarsolens sista strålar, på uteserveringarna under krispiga novemberdagar eller för att kunna se skidliften någon gång i mars.
 
Fast - vem försöker jag lura? Sannolikheten för att jag har dem kvar efter jul är ungefär densamma som för att Sean Banan skulle hålla i ställningarna under H&M's nästa designersamarbete.
 
Uppifrån, från vänster: Prism, YSL, Ray Ban, Victoria Beckham, Thierry Lasry, Illisteva, Finest Seven, Linda Farrow.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela