OHYESOHYES

IT'S SHOE-TIME

Publicerad 2012-09-06 01:05:40 i HOTNEWS,



SAY STILETTO. Vad detta är? Åh - ett gäng skor som jag önskat att jag kunnat köpa men aldrig köpte och antagligen aldrig kommer att dansa mig svettig i heller.
 
Men, dears - vad tusan gör det? Här skiner solen mestadels och imorgon ska vi sticka till Juan-Les-Pins för att helt enkelt söka lyckan utanför vår egen skolåda. Innan det hade jag tänkt hinna med inlinesåkning längs med strandpromenaden.
 
Och OM ni är trötta på intetsägande inspirationsinlägg och avsaknad av outfits så... Kan ni ju byta blogg att följa. Nej - jag bara skojade. Verkligen. Keep reading. Bättring utlovas, kanske.
 
Om inte annat kan ni ju bara insupa dessa fantastiska hantverk och inspireras därav. Jag vet att ni kan. Ni vet att ni kan.
 
Tillsammans är vi oslagbara.
 
La-de-da-de-da.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela