OHYESOHYES

DEATHPROOF

Publicerad 2012-09-10 10:48:00 i HOTNEWS,



A SKULL AIN'T DULL. HEY! Just nu dreglar jag över detta rakt igenom fantastiska glas från Urban Outfitters. Jag planerar det som mitt första köp (det och ett par fungerande höstboots, eftersomsommaren är long gone i way kyliga Stockholm) när jag kommer hem. Det är ju bara någonting med dödskallar som aldrig dör (även om det kanske borde - what do I know).
 
Här i Nice skiner solen fortfarande från en klarblå himmel (chiquitas - vad hade ni förväntat er?) men vår Rom-tripp appears to be hyfsat inställt av various reasons (ingen av dem är ett särskilt bra skäl, men eftersom jag är en medgörlig värd så åker vi till den très pittoreska staden Ventimiglia istället). Min packade väska packas upp och pengarna som skulle gått till hostels får gå till ett par ljusa shorts (drömmen vore dressade shorts i frotté eller sammet eller någonting - eftersom jag såg the Talented Mr Ripley igår och såklart än en gång föll pladask för Jude Laws garderob), boots och möjligen också ett par solglasögon.
 
Only time will tell.
 
Nu? Shopping-spree. Eller något.
 
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Karin O

Publicerad 2012-09-10 15:30:28

Grymma bilder:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela