OHYESOHYES

APPEARING COMPLEX

Publicerad 2012-09-24 23:26:24 i HOTNEWS,


BE LEGENDARY. GIRLS! Tiden bara springer iväg. Vill ni se mig in action sportande mina brand new gympaskor från Nike (med fantastisk retrokänsla som osar långfärdspjäxa på ett fashionabelt sätt - ni ska få se dem as soon as possible) föreslår jag att ni håller er i stan imorgon, där jag troligtvis kommer att strosa omkring med snygga R.
 
I annat fall tycker jag att ni ska njuta av den sista höstsolen så ses vi snart igen, så fort jag har fått ordning på mina rutiner (efter att ha spenderat två månader i totally hippt hjärndöd tillvaro där typ tuggandet av en frasig crossiant har förbrukat mest energi - och orsakat otroligt komplicerade processer i min kropp - är det beyond svårt att hinna med allt). Jag lovar att jobba på det, flickor.
 
Until then - prove real.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela