OHYESOHYES

CITY SIDEWALKS, BUSY SIDEWALKS

Publicerad 2012-10-14 18:10:00 i HOTNEWS,

 
FALLING. I höst IMMA LOOK LIKE THIS. Tack vare avancerad plastikkirurgi kommer jag att entra november som en felfri kopia av typ Kate Moss. Å sen så ska jag byta varje dag så jag kan vara en hel levande Victoria's Secret-catwalk in the making, fast med skotskrutiga jackor istället för typ spetsunderkläder. Jag tror att det kommer att bli skitbra, och visst - ni kanske bara "MEN HALLÅ - det har du ju inte råd med!" och då kan jag bara säga såhär: Kampanjkoder!
 
Genom att ange "catwoman23" i kassan får ni 30% rabatt på ett så kallat "nose job" (OBS: Mycket populärt bland superstjärnorna i Amerika) hos Akademikliniken. Hur mycket älskar ni mig nu, liksom? Vem vill ha sin egen näsa när man kan få typ... Någon ANNANS?
 
*ÄR the plastics i Mean Girls*
 
Nåväl - back to topic. Jag talar alltså om höstens klädval, vilket för mig kommer att andas dekadens, matt-tofsar och laid back-elegans (typ som igårkväll när jag hade oljerock och världens högsta klackar så att alla skulle tro att jag som enda person i världen kunde se sexig ut i jättestora kläder utan hjälpmedel, fastän allt egentligen bara handlade om de tiocentimeters-pinnar som lurade under mina hälar).
 
Och så skulle jag vilja köra på någon typ av hatt. Och varför inte (detta är en retorisk fråga som tackvare sitt uppenbara svar inte kräver reaktion från yttre part) en laxrosa sådan med första bokstaven i mitt namn broderat på framsidan.
 
M - alltså.
 
Ni kan ju ha något annat broderat. "Vi älskar Mathilda", till exempel. Eller "Ja till pyroteknik på svenska arenor" eller något.
 
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Laman

Publicerad 2012-11-02 17:12:27

Alltså du är ju bäst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela