OHYESOHYES

A click to remember

Publicerad 2012-01-18 21:29:47 i HOTNEWS,



Det finns vissa saker som jag kommer att minnas lite starkare, när jag sippar på söta fruktdrinkar och kliar mina fyra identiska kungspudlar (jag har visserligen svårt för pudlar nu, men som piffig pensionär... Hör det till) bakom öronen. Bortsett från sådant tjafs som förlovning och barndop eller när ens häst lär sig hoppa över hemskt höga hinder eller så (jag är simply ingen rid-tjej, girl. Jag gillar mina gårdsdjur i skoform. Eller, visst - det var att gå över gränsen. Jag tycker mycket om djur, men jag är mer för Miu Miu. No offence) är detta ett av tillfällena. Den första Net-a-Porter-beställningen.

På rea, men hey - likväl lär ett svart paket inom två till fem dagar hämtas ut hos ett postombud nära dig. Och jag kan officially kalla mig... Vad nu människor som kontinuerligt beställer dyra designerklackar på sina mäns kreditkort kallar sig. Förutom att mitt paket innehåller stickade goodies från Paul&Joe som antagligen kommer att avstöta varenda tänkbar framtida inköpare av tidigarenämnda skor (läs: icke modeintresserad person av manligt kön som kan bekosta mina impulsköp). Men det är det värt, flickor.

DETTA är vad jag slog mig lös på.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: katarina

Publicerad 2012-01-18 21:53:06

Den var snygg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela