OHYESOHYES

What they will say Monday at school

Publicerad 2012-02-01 22:55:44 i CHOOSE SHOES,

gif animator


Late night posing med er favorit-bloggerska. Vispas till fördel ihop med några toner i den här stilen och mocka-klackar.

Till alla er (för ni är - tro det eller ej, kära ni - ett piffigt stort antal) som undrat var någonstans det var jag la vantarna på dessa black bad boys: Topshop. Jag vann dem. Vill ni höra historien? Inte? Skrolla ned. Jag tror att jag ser någon längst bak som ihärdigt hoppar upp och ned och skriker "ja, berätta allt!" viftandes med McQueen-sjalar och väskor och sådant. Och eftersom jag inte är den som är den tar jag hänsyn till allas åsikter, girls. Övriga diplomatiska tips uppges vid förfrågan.

However. Sofi's Mode hade någon form av hippt event för soon to be-hippa människor som inte får gå på Elle-galan även om de gärna skulle vilja på Topshop. Jag bar pälsmössa inomhus vilket var... Dumt. Fashionabelt - men dumt. Urtjusigt i början men sedan blir det alldeles för varmt och då ser man redan ut som ett annat fågelbo i huvudet och kan inte ta av den. Den som talade om för dig att pris-vinnande var enkelt ljög skamlöst. Det fina med just denna fluffiga goding var att den tog mig till semi-final i en mycket stressig men très fantastisk tävling. Jag fick tio minuter på mig att plocka ihop ett dödligt dazzling outfit. Så jag plockade och krockade med klack-beklädda fashionistas som gav mig överseende mördarblickar. Och tänkte på Sienna Miller. Och plockade lite till, och tog på mig ett par reptilmönstrade leggings som har varit nedgrävda i en låda ever since. Alla ni som bär det just nu - no offence. Det är bara inte den här tjejens kopp té. Luckily var det alla andra rara gästers kopp Rooibos-blandning, för när jag stapplade upp på scenen med i hippt ofrivillig heroin-chic-utstyrsel (som en effekt av ytterkläder inomhus och moderiktig stress. Jag förställer mig att det är ungefär så Rachel Zoe känner sig dagarna innan New Yorks modevecka) utbröt jubel och jag fick ta med mig allt jag bar hem igen. Tidigarenämnda mocka-klackar inkluderade.

See. Underskatta inte huvudbonader. They'll take you far someday.



PS: Frida - tusen tack. Du rockar.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Fani

Publicerad 2012-02-02 23:54:25

grymma bilder!

Postat av: We are odd ;)

Publicerad 2012-02-03 12:13:45

Hej!

Vilken söt blogg! :)

Vi har frågestund på vår blogg. Du kanske vill fråga något? Vi skulle bli jätteglada isf :)



http://weareodd.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment



Kramar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela