OHYESOHYES

Let's go totally butt crazy

Publicerad 2012-02-11 20:02:36 i GÖR DET SJÄLV,





Det bästa jag vet är att smycka ut onödiga delar av mitt liv tills de är precis så hippa som jag vill ha dem. Jag ordnar mina iPhone-appar i färgordning (really - I do), ger mina Spotify-listor dazzling namn och byter telefonbakgrund oftare än jag byter underkläder.

Denna är jag särskilt nöjd med. En dubbelkonstruktion, if you will. Jag är trés stolt över min telephony creativity (det lät så löjligt på svenska - telefåniga kretivitet? Bara... För mycket - att jag blev tvungen att översätta det. Do forgive me, girls).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela