OHYESOHYES

"YOU HAVE A BLOG? WHAT'S IT CALLED, I'LL WRITE IT DOWN"

Publicerad 2012-08-07 17:22:00 i MUSTHAVES,





MULTITASKER.
Apropå saker som är out of stock och troligtvis alltid kommer att vara det - nummer ett på listan över saker jag ångrar att jag inte köpte: Detta fantastiskt underbara linne från Ida Pyk. Väldigt... Just nu.

Vad tror ni om att försöka göra en egen variant på det, med märkpenna och en vanlig, vit tanktopp? Förslagsvis också att belysa D:et istället för I:et och A:et på framsidan - för att få till "MODEST". Vad säger ni om det? Hur mycket tror ni att Ida själv kommer att stämma mig för piratkopiering?

Nä - vi tar chansen, va?

Och mina eftermiddagsplaner? Åh, bara en artighetsvisit hos mina två favorit-andrahandsaffärer i Nice. Lite Sonia Rykiel, Miu Miu eller See by Chloé har ingen dött av.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Victorias fotovärld

Publicerad 2012-08-07 21:57:59

Coolt linne!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela