OHYESOHYES

Let me play among the stars

Publicerad 2011-03-16 23:18:23 i INSPIRATION BUCKET,


Piffigt klädmyller.


Titta, kära ni, så tjusigt.


Ett kollage med charmiga isbjörnar och en och annan ponny känns way hippt.


Årets mest habegärliga skor trär jag gärna på mina fötter så fort snön smält bort, dears.


LOOK. Det kanske absolut tjusigaste på hela nätet just nu är Pradas fantastiska Fantasy Lookbook. Hemskt fantasifullt och alldeles bedårande photoshoppat. Nytt och très uppfriskande, tycker jag.

Jag vill också bär helorange dräkt och lackskor med stråsula idag, kära ni.

I brist på annat drömmer jag mig bort på deras officiella hemsida en liten stund. So long.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-17 09:02:33

det är mitt årliga besök för min glutenallergi så det var inget allvarligt.. surt bara att jag inte kunde ta mig dit haha.



ha en bra dag!

Postat av: Alexandra - ♥

Publicerad 2011-03-17 09:10:52

vilka häftiga bilder! ;)

Postat av: Karin

Publicerad 2011-03-17 15:01:47

ja det är inte så kul.. :( fina bilder som alltid!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela