OHYESOHYES

//Knit 'em all up//

Publicerad 2011-01-18 00:23:50 i MUSTHAVES,


Toktjusiga Frida Gustavsson i fasligt hipp tröja.

MAURITZ.
Mon dieu. Herr Mauritz kan när det gäller, kära ni. För övrigt gillar jag röd ögonskugga-konceptet. Hemskt gärna matchat med finstickad trompe l'oleil-tröja. Ser ut som krage men är inget annat än skiftande garnfärg, om ni förstår vad jag menar.

Stora, kulörta ringar vill jag också ha, men jag tror bestämt att jag hoppar över de där grå jumpsuitbyxorna. Nåväl, darlings, för 299 kronor på H&M kan man bli lika snygg som snygga I, och det, dears - är ju inte särskilt fel.

Nu tar vi adjö av en hemskt trevlig måndag. Sleep tight.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-01-18 17:32:58

Den tröjan är så fin!

Postat av: ERIKA

Publicerad 2011-01-21 18:44:08

Så snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela