OHYESOHYES

//New York Polish Department//

Publicerad 2011-02-24 09:08:16 i KISS AND MAKE UP,


Fyra gånger fancy.


Trevligt illrött med det minst lika hippa namnet Pure Torture från China Glaze.



Ibland får de fönsterplats.


POLISH. Jag har mycket svårt att leva utan nagellack, förstår ni. Det kan tolkas som en lättare överdrift och det är det naturligtvis också, men, hey - ni är med på innebörden. I vår lackar jag mina fingertoppar allt som oftast i fyra favoritkulörer.

Mörkt skalbaggsgrönt: Denna piffiga lilla flaska vann jag på en julmarknad för ungefär hur länge sedan som helst. Hur tjusigt som helst och en fantastisk rip-off på Chanels Black Pearl. Nummer 416A från Wet n' Wild.

Skimrande svart: Helsvart är ju hemskt hippt eftersom det går till det mesta. Min favorit från Claire's skimrar i silvergrått för att pigga upp kalaset en aning.

Gräll mörkorange: Mitt bästa vardagslack är trevligt oranget och sitter som berget, tjusigt nog. Från China Glaze och på mina naglar i detta nu. Nummer 237.

Lerbeige: När vinternätterna var som allra mörkast penslade jag mina fingrar med leriga toner signerade Scratch Nails. Lär vara en av mina asbolut mest använda nagellack och heter passande nog Dusty Mocca. Fantastiskt träffande och en klar invistering, kära ni.

Nu ska jag dyka ned i min klarröda trolley för att packa färdigt. Hur bra?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela