OHYESOHYES

A plan's a plan's a plan

Publicerad 2010-09-28 20:11:52 i MUSTHAVES,


Dessa tillhör grymma Natalie, men hey - jag vill ha ett par likadana. Nu.


Väskperfektion i sitt allra simplaste tillstånd.

TWICE. Mina två nästa köp måste ju bara bli ett par fantastic lackskor och en tote från MBMJ. Måste. Annars vet jag inte vad jag gör (förutom att hoppa från ett väldigt högt hus väldigt snart).

Således tänkte jag kila iväg till coola Marc by Marc Jacobs-butiken i Biblioteksstan redan imorgon. En tote har jag velat ha sedan jag kunde läsa modemagasin från pärm till pärm nätterna igenom, och en i i orange känns... Helrätt. Även om snygga L's lila goding är très dödssnygg den med. Men ändå.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela