OHYESOHYES

The daily stripe'em totes now

Publicerad 2009-10-19 16:49:58 i TRENDMAKER,


Nya favvosjalen åkte på...


Tillsammans med urtjusiga
Blog Awards-påsen...


Och gamla Tiger-tischan som jag inte har använt sedan, well, senast jag bloggade.

Godkväll, darlings. Är det någon kvar här? Jag betvivlar det, men hey, vad kan jag begära efter en helt bloggfri sommar? However, vet ni vad? Jag har saknat er som tusan och nu njuter jag av varje sekund. Det känns beyond smashing, ska ni veta.

Nu ska jag hinna med både en tripp in till stan för att byta lite kläder och hänga med snygga T. Vi gillar det!

T-shirt: Min gamla garderobsfavorit får åter se dagens ljus, Tiger.
Sjal: Nya älsklingen från Complement, 149 kronor.
Väska: Åh, den gamla slagdängan. Miu Miu.
Jeans: Världens bästa svarta signerade Dr Denim, dears.
Knästrumpor: Let's anpassa oss, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Med piffigt varma smalben blir det lite lättare att komma upp på morgonen, förstår ni.
Skor: Nu är jag inne på jodphurs, dessa kommer från Footlight. Now that's something.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: natalie

Publicerad 2009-10-19 19:45:56

sv; tack tack TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!! vi blir så sjukt glada !!!:D:D

superfin outfit , älskar T-shirten...

Postat av: Tove

Publicerad 2009-10-19 19:58:14

Good to have you back, darling!

Postat av: KATARINA GLADUN

Publicerad 2009-10-19 20:08:19

åh tack :> du är den första som la märke till den faktiskt :/ nu blir mamma glad när hon ser det! det är nämligen hennes haha.. och ja jag älskar den! :>



+ gud så snyggt! du påminner mig lite om elin kling!



++ du fick dig precis en ny läsare :> hihi

Postat av: anna

Publicerad 2009-10-19 20:12:48

så jävla underbart att ha dig tillbaka, tänk inte ens tanken på att sluta igen! VI har saknat dig men nu är du back, even better!

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-10-19 21:49:23

Snygga du, glad att du är tillbaka! By the way, göörsnygg outfit!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-20 05:52:10

Snyggt!

Postat av: caroline

Publicerad 2009-10-24 18:41:19

nydelig antrekk !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela