OHYESOHYES

The daily in heels

Publicerad 2009-01-27 11:35:37 i TRENDMAKER,



AGO. Hey, dears, naturligtvis utvecklade förkylningen sig till det way sämre, och en heldag i sängen står på schemat. Horrible? Horrible. Så, snyggon, jag vet att ni sitter på en miljon huskurer där borta, och jag är, precis, desperat. Hur får man så snabbt som möjligt ihärdig rethosta att sälla sig till, så att säga, andra jaktmarker?

Hursom, häromdagen sprang jag omkring i Topshopheels och my beloved sheep skin-väst, och vet ni vad? Jag gillar det. Ciao!

Sjal: Mr Mauritz, naturally. 79.90 kronor.
Pälsväst: Zara Kids, ett vad vi kallar, absolut, reafynd. 129 kronor.
Storkofta: Primark, Primark, Primark. £13.
Tight kofta: Zara Basic, hur bra? 399 kronor.
Jeans: Insydda, och uppsydda till oigenkänlighet. Old goldies, Gul&Blå.
Väska: Bästa M's, signerad Paris. Piffigt.
Klackar: Topshop, naturligtvis. 1499 kronor.

Kommentarer

Postat av: Flora

Publicerad 2009-01-27 11:56:46

åh tjena snygging liksom! sjukt hot.

jag ligger också i sängen, men har tyvärr inga trevliga huskurer att bjuda på. Drick te!

pusssss (måste ses snart!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela