OHYESOHYES

SPOTTED: DOTS FOR DAYS

Publicerad 2016-10-22 10:08:00 i HOTNEWS,

 
MÖNSTERELEV. Fiskben, nät, prickar, rutor och ränder - strumpbyxe-säsongen är här och ingen ät gladare än jag, girls. I höst blir vi nämligen mönsterelever. Pigga upp en helsvart party-outfit med harlequinmönstrade ben eller slå kostymnissarna med häpnad och rocka prickiga spiror på dagtid. Tillsammans med kavaj och skräddade shorts är du redo att räkna siffror i timmar. Och, psst - här gäller inte go hard or go home, turligt nog. Du kommer undan med att låta ett par fiskbensmönstrade anklar skymta mellan jazzbyxorna och bootsen. 
 
Stjärnbestrött för sena vinternätter: Calzedonia, 169 kr. Spot on som passar lika bra vid skrivbordet som på whisky sour-hour: Calzedonia, 169 kr. Lättmatchade fiskben: H&M, 79.90 kr.
 
Jag sportar svart och nude-randiga redan på tjejmiddagen ikväll, tillsammans med mörk minikjol och gårdagens haff - som ni naturigvis kommer att få titta närmre på senare
 
Minst ett par prickiga benvärmare kommer att få flytta in i alla fall hos mig, och jag råder oss allihop att behålla värdigheten november ut i stjärnspräckliga spiror à la Calzedonia
 
Happy Saturday, chiquitas.
 
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela