OHYESOHYES

HAPPY HOUSING

Publicerad 2016-06-26 10:25:00 i HOME SWEET HOME,

 
 
 
 
 
MÉNAGE À TROIS. Det finns tre saker som står allra högst på min inrednings-önskelista denna kvalmligt molniga junisöndag. Läs och lär:
 
- Stora, runda, liksom cylinderformade lampor.
 
- Raka linjer som andas Don Drapers avskalade, maskulina och Manhattan-tuffa sextiotalskontor.
 
- Gigantiska tavlor. Enorma. Groteska. Från golv till tak, ska det vara.
 
Check, check, och check! I alla fall i mitt huvud... Nu ska jag bara finkamma Barnebys för att lägga tassarna på toppenfynden från precis rätt tidsepok innan jag bjuder er allihop på whiskey on the rocks i den beige-grå salongen.
 
 
Glad söndag, chiquitas.
 
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela