OHYESOHYES

INTO THE GREAT WIDE OPEN

Publicerad 2016-06-25 16:35:00 i HOTNEWS,

 
 
 
 
Baddräkt: Trelika Swimwear.
 
FRESHLY SQUEEZED. Så. Om man får badkläder gratis är det kotym att blogga om dem - det är sedan gammalt. Dessutom är jag way redo för sommaren med ett nytt take på den annars aningen uttjatade eyelinern, som naturligtvis ska matcha oceanen, himlen och påsarna du får under ögonen efter åtminstone två veckors ivrig förtäring av gin smaksatt med chili och koriander. Innan du trollat bort dem med din Touche Éclat, naturligtvis. 
 
Vad händer annars? Jag har precis spenderat en vecka på Sardinien. För det är sådant man gör för att ha någonstans att lufta sina sommarklänningar och bära genomskinliga toppar mitt på dagen. Nej, jag skojade bara; det gör jag såklart i alla fall. Men att dessutom snitta två vongole om dagen under brännande medelhavssol är mer än nog för att jag ska kalla det en trés lyckad semester.
 
På tisdag tar jag mitt pick och pack till Portugal, och på torsdag fyller jag 23. Ingen ålder på en häst, som någon utan god smak skulle uttrycka sig. Jag för min del håller mig till concealer, värmeskyddande spray vid föning och i alla fall en önskan om att yoga ut mina synder tre gånger i veckan, och håller tummarna för att jag snart som regel slipper legga på krogen.
 
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela