OHYESOHYES

THE OUTGROWN OMBRÉ

Publicerad 2015-01-17 10:41:00 i KISS AND MAKE UP,

 
AMBIVALENCE. Inte för långt, inte för kort, inte för rakt, inte för lockigt. För Guds skull - det har till och med två olika färger. De som vet säger att vi omöjligen kan göra fler än hundra bra val på en dag. Så låt inte frisyren bli ett av dem. Spendera dina hundra val på strutsfjädrar eller faux och punkigt eller blixtlås, och låt ditt fashionabla svall falla alla utsvävningar i smaken. 
 
För hippare än den utväxta boben med beachy waves och försiktig ombré som var ombré långt innan ombré fanns (faktum är att det är en revolutionerande ny idé - att se ut som att man hoppade på trenden redan innan den blev som trendigast, och testarna, träskorna eller manchesterjeansen därför är lite slitna lagom till att the late bloomers skaffar sina egna), flickor - det blir det bara inte. Vi ses hos frisören. Och, chiquitas: Contrary to common belief (i alla fall min egen, mest baserad på viljan att inte känna mig som en trés ochic fåntratt) tycker frisörerna om när man tar med sig bilder på hur man vill se ut efter att det toppats, färgats och fönats färdigt. Jag lovar, och mig kan ni alltid lita på. 
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela