OHYESOHYES

JAG VILL VARA ATP ATELIER

Publicerad 2015-01-21 10:53:00 i CHOOSE SHOES,

SLEEK. För piffiga personer med milslånga ben, luftiga kaftaner, flerfärgade handsmycken och hemvävda Panama-hattar kommer de kanske hippaste slanka sandaletterna någon av er kommer att stöta på. När jag svirar runt på solvarma stenar i stan och på landet, tänker jag att det är nästan livsviktigt att jag gör det i ovanstående svarta läder-babes.
 
Från ATP Atelier, den lilla butiken som verkar ha precis allt. Jag vill vara ATP Atelier. Verkligen.
 
Hur som helst kostar de 1900 kronor vilket kanske är i grövsta laget - om man inte har en trés impeccable stil och spenderar slantarna beyond noggrant. Vilket ni alla naturligtvis gör. 
 
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Selina

Publicerad 2015-01-22 08:49:21

Snygga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela