OHYESOHYES

THE HOTTEST SPOTS

Publicerad 2014-02-04 09:46:00 i HOTNEWS,

 
LEO. Naturligtvis. Naturligtvis förtjänar denna fläckiga busunge än bättre bild än såhär, men eftersom jag lever ett så très busy liv och springer fram och tillbaka i mina hippt svartvita Reebok-sneakers dagarna i ända får ni faktiskt hålla till godo med detta. Jag fullkomligen älskar den, bär den till allt och matchar allra helst med hatten till vänster.
 
Hatten kan ni realisations-fynda på Zara för en spottstyver och titta ut under så fort ni känner er på det humöret. Kedjan hade jag först planer på att klippa bort men bestämde mig för att låta den stanna. Why not? Alla behöver mer metall i sina liv. Green-living är bara så förra året. In med maskinerna, säger jag.
 
Anyway - skulle pendeln svänga kan man ju alltid byta ut den mot ett beyond maffigt sidenband med plufsig rosett som bara studsar upp och ned när man spatserar på stadens torg.
 
Väskan kommer från Malaysia och är i hundra procent läder, men annars ett skamlöst plagiat.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela