OHYESOHYES

HOMEBOUND

Publicerad 2014-02-03 09:50:12 i HOTNEWS,

 
BACK. Chiquitas, ni behöver inte säga det - jag vet. Vi har saknat varandra, våra ögon har tårats, hipp Chanel-svärta har runnit längs med kinderna och polaroidfotografier från diverse kontinentala fotoautomater har rivits itu. Men, hey - I'm back. Och låt oss bara ta det från där vi slutade, inte sant?
 
Jag har:
 
Köpt jeans från American Apparel, druckit prosecco innan klockan tio på morgonen, frusit mig halvt bedövad i Viennas isiga vindpustar och kort och gott njutit livets très glada dagar invid en porlande kanal utvilad efter sömn under takfönster. Mais oui, jag är beyond nöjd.
 
Men innan ni får ta del av mina äventyr rent bildmässigt måste jag get back on track och ta tag i allt jag negligerat till förmån för rea-shopping av babymjuka kashmir-koftor på flygplatser. Tills vidare listar jag ovan fem bilder som får mig att känna stor lust att riva hela garderoben upp och ned på jakt efter vad som helst i teddymaterial (kappan på bild ett), med fjädrar (jackan på bild fem) eller midnattsblå faux fur (väskan på bild fyra). Jag förväntar mig att ni gör detsamma.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela