OHYESOHYES

buckle up

Publicerad 2014-02-07 14:48:00 i ACCESSORIZE,

 
WAIST. Det handlar alltid om de där enklaste medlen, för att gå från boring to Barbie på två sekunder. Mitt bästa tips? En mönstrad, nitad eller kulört klick i mitten. Smidigare blir det knappast, chiquitas. Silhuetten får ni på köpet. Ta det som en sen julbonus, från mig till er. För all del - tacka mig inte.
 
Busungen högst upp kommer från Mango och den vilar på en reptilskinns-favorit signerad Hennes & Mauritz. Som symbol för den bas det hot pink-färgade skärpet utgör i var modern kvinnas garderob (och liv - naturligtvis) är mitt senaste förvärv från Ralph Lauren placerat längst ned. Det är fenomenalt tjusigt till precis allting och simply one of those pieces som man alltid någonstans i bakhuvudet vetat att man behövt, men ändå inte lyckats lägga vantarna på - fram tills nu.
 
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela