OHYESOHYES

REFLECTIONS.

Publicerad 2013-09-25 13:22:00 i HOTNEWS,

 
 
SUMMARY. Jag går in här ibland, för att inte glömma bort allt som jag skrev och alla ni som läste! Ni är très fantastiska och way sentimentala. Man kan inte dwell in the past. Man måste utvecklas. Söka nya vägar, hitta sig själv och alltid, alltid, alltid bära stilettklackar.
 
Eller... Well - något ditåt.
 
Hur som helst! Den senaste kommentaren kom från nåson som undrar om jag inte bloggar alls längre, vilket jag naturligtvis gör. jag är en alldels för hippt narcissistisk person för att kunna sluta pränta ned mina innersta tankar och känslor för andra ögonunderhållning. Så mycket vet ni redan om mig, girls - så svaret blir självfallet ja.
 
Hur länge jag håller mig på samma plats är en helt annan fråga.
 
Här bloggar jag nu.
 
Här bloggade jag ganska länge men ganska lite.
 
Plus ett helt hav av andra internetsidor som jag har satt upp eftersom jag vid tidpunkten hade ingenting att göra, eller massor att göra bara att inget av det verkade hälften så roligt som att djupstudera Alexander Wangs vårkollektioner.
 
Nu vet ni det.
 
Ciao!

Kommentarer

Postat av: vik

Publicerad 2013-10-09 21:24:11

cool!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela