OHYESOHYES

WIDE EYED WANDERER

Publicerad 2012-09-26 22:57:00 i HOTNEWS,

 
RAMPLING ROCKS. Idag låter vi oss inspireras av alltid lika löjligt chica bombshell-skådespelerskan Charlotte Rampling, och ber en tyst bön om att vi ska vakna och se ut som hon gör imorgon.
 
Skämt åsido. Vi är fabulous som vi är, naturligtvis. Men jag vill också ha sådär tjusigt trötta ögon, tack.
 
Fixar ni det åt mig?
 
Och i övrigt - visst är det någonting som bara osar Blake Lively?
 
Oh, gosh. Nu sover vi. För stans godaste laxpudding (om hipsters försöker se ut som våra morföräldrar, är soyabönor naturligtvis också helt passé som matval. Husmanskost är det nya svarta), besök MomNybrogatan.
 
För stans chicaste stickade halsvärmare (som inte finns online men har ett spänne mitt på och... Ja, jag ska leta reda på en bild åt er så fort jag inte har annat för mig) - besök märket som numera har uppnått total trendstatus även hos fashion-experterna (undertecknad icke inräknad av skäl vi väljar att inte gå in på ikväll), och som på typ ett år gick från att vara någon typ av Odd Molly-spinoff till att vilja vara ACNE och nästan lyckas. Jag pratar självfallet om Hunky Dory. Och Anna Selezneva (modellen, alltså) - Vogue undrar vad det var som hände.
 
Men tveklöst ett beyond toppenval. I wish them my best, och allt det där.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela