OHYESOHYES

WELCOME TO CACTI LAND

Publicerad 2012-09-14 10:41:00 i HOME SWEET HOME,



 
WITTY WINDOWS. Kaktusar - jag är all about them these days! Så fort jag kommer hem ska arrangera ett très fantastiskt stilleben på mitt fönsterbleck fullt av dammiga, taggiga bad boys som får livet att kännas lite mer Mexico.
 
De här två fönstrena spottade jag i gamla stan och BOY am I jealous på den underbart fabulösa person som har fått till det big time. Jag skulle mer än gärna plagiatera hela grejen och skaffa mig synliga sladdar och sliten putsfasad. Hur tjusigt?
 
Solblekt är alltid en vinnare, vareseig det gäller beach-rufsigt svall eller inredningsdetaljer. Take it from me - flickor!
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela