OHYESOHYES

THE VELVET UNDERGROUND

Publicerad 2012-09-04 00:23:00 i HOTNEWS,



POWDER. Jag har haffat tidernas coolaste sammetsjacka på ZARA. Den är seriöst så underbart smashing att jag inte ens orkade vänta på att styra upp ordentliga outfit-bilder i svallande morgonljus iförd höga klackar och alldeles för mycket smycken. Istället låter jag raringen tala för sig själv genom att lyckas göra vilken blommig tapet som helst till en utmärkt kuliss.
 
Är den inte splendid?
 
Den blir din för strax över en tusing, och bör med fördel matchas med det här halsbandet (som jag också köpte men på något O to the FÖRKLARLIGT vis lyckades dela precis mitt itu under de tre sekunderna det tog för mig att ta mig från vardagrummet till hallen. Sometimes I amaze myself, chiquitas. Men bara ibland).
 
Nej, flickor. Nu sover vi. Det är en dag imorgon också.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela