OHYESOHYES

SHE'S GONE (DOUGH)NUTS

Publicerad 2012-09-05 09:16:00 i HOTNEWS,




DUNKIN' DOUNUTS. Ja, jag föll - och jag föll hårt - för hårtrenden som jag av superpretentiösa (alla andra har den ju redan. Och om det är något som man bara måste vara, flickor - så är det one of a kind. Take it from me) skäl som jag inte kan gå in på just nu har skrattat högt åt under det senaste halvåret.

Men jag är väl knappast sämre än att jag kan ändra mig.

Och jag tycker att det blev rätt så beyond schysst.

Jag pratar såklart om hårmunken, och jag haffade min på H&M för ungefär 30 kronor. Gör det samma imorgon, dears. Fånigt praktiskt och säkert hemskt lättdansat.

 

Vad tycker ni?

 

Ciao!

 

PS: Det här inlägget skriver jag på mobilen, because I'm high-tech like that - så ha très gärna överseende med avsaknad av till exempel högupplösta bilder.

 

Tack.

 

I owe you a pony.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela