OHYESOHYES

HELLO KITTY

Publicerad 2012-09-17 17:53:00 i HOTNEWS,



DEAF LEOPARD. Chicas! Vartän det finns leopardmönster, är jag där. Reptilmönster är en pending bubblare som bara längtar efter att komma och leka med the big boys men leopard will be leopard, och inga andra djuriska mönster kommer särskilt nära.
 
Min fläckiga Topshop-jacka väntar just nu på kyligare dagar (vem försöker jag LURA? Jag har kunnat använda dem dygnet runt ända sedan jag kom hem från Frankrike. Endast min självrespekt - okej, nu luras jag VERKLIGEN - har hindrat mig), vid vilka den ska matchas med svarta flares och boots.
 
So... Chunky yet funky.
 
Hursom - ovan ser ni några av mina favoritinspirationsbilder på temat svartvita fotografier föreställande människor i leopardplagg, samt diverse way tjusiga kattdjur. Typ förslagsvis av leopard-liknande sort.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela