OHYESOHYES

GOODBYE RUBY TUESDAY

Publicerad 2012-09-18 16:41:12 i HOTNEWS,

 
MORE ROAD TRIPS. Hello, babes! Idag har jag målat ett porträtt (motiv ännu très hemligt) vilket känns beyond kreativt och fint, särskilt eftersom det är gjort i akvarell.
 
Jag sportar också min nya mohair-jumper från Filippa K (som är av den absolut hippaste modell ni kan tänka er), och jag lovar att snart visa den för er.
 
I övrigt föreslår jag att ni reser er upp och går ut och... Ni vet - fotograferar något, eller så. Tuesday is creativity-day.
 
Och! En sak till! Mina duktiga chiquitas L och O följer mina och T's hippa fotspår och och håller i en välgorenhetskväll på stället med Stockholms tjusigaste onsdagsaffischer. Klicka in HÄR för mer information, så ses vi hopefully på dansgolvet (om jag inte tar mitt förnuft till fånga och struntar i utgångar för resten av veckan) och ser till att fler än vi får chansen till more dreaming och more fun (now THAT'S en bra ursäkt för att gå på galej mitt i veckan).
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela