OHYESOHYES

GIRL, YOU'LL BE A WOMAN SOON

Publicerad 2012-09-14 10:21:00 i HOTNEWS,



EVENTUALLY. Hello, chiquitas! Jag ber om ursäkt för den fantastiskt dåliga updateringen häromkring - men eftersom solen skiner och jag fortfarande inte har uppnått total kaffebrunhet har jag inga intentions att hänga någon annanstans än på stranden med en strut kokosglass i munnen och saltvatten i håret.
 
Imorgon hoppar jag på ett flyg som tar mig tillbaka till nordligare breddgrader, där mina nya reptilmönstrade shorts från BCBG Max Azria (de är un-der-ba-ra) får ge vika för fluffiga kappor och skinnhandskar.

Jag längtar.
 
Men först - crossiantfrukost följt av strandhäng följt av bar-hopping med ett smashing svenskt gäng som är här för att plugga franska om dagarna och sova väldigt lute om nätterna. Tror jag.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela