OHYESOHYES

COME KITTY, KITTY

Publicerad 2012-09-02 11:52:00 i TRENDER,



 
 
 
 
SOMETHING FOR THE CAT. Idag har jag, precis som alla andra dagar, leoparder och kattdjur på hjärnan. Mönstret som får mig att titta två gånger på vilket plagg eller utstuderad insredningspryl som helst gör mig helt enkelt till en très lycklig flicka.
 
1. Mitt hjärta gör rondater över dessa YSL-sneakers. Precis lagom Kanye West för att fortfarande kännas fashion.
2. Ryska Vogue.
3. BBC-dokumentär om snöleoparder. För övrigt världens bästa djur. Next to pandan, naturligtvis.
4. Ryska Vogue.
5. Source unknown.
 
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Tanja Andersson

Publicerad 2012-09-04 15:15:29

like the shoes :D

Postat av: Isa

Publicerad 2012-09-04 18:14:15

älskar det mesta från ysl,dessa sneakers var inget undantag! :)

Postat av: Marie Bergman

Publicerad 2012-09-04 19:58:18

Härliga bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela