OHYESOHYES

CHEAP AND CHIC

Publicerad 2012-09-01 22:45:00 i ACCESSORIZE,


LET LOOSE. För att:
 
1. Du, så fort du sett Midnight in Paris av Woody Allen, kommer att bli way intresserad av allt som osar 20-talsglamour. Och det gör ju det här.
 
2. Det går loss på det angenäma priset 399 kronor.
 
3. Isabel Adrian har det. Och du vet att du vill äga något som någon ur Svenska Hollywoodfruar äger. Så... Halsbandet eller Learjetten, liksom.
 
4. Jag bara älskar när det är en materialmix, och gardintofsbandet (Hollywoodfru-bonus. Jag är inte så obsessed som jag låter och JAG HAR ALDRIG sett ett avsnitt. På heder och samvete. Inte för att det spelar någon roll - jag nekar ingen av er glamorös underhållning - jag råkar bara föredra naturdokumentärer just nu) tillsammans tillsammans med ädelstenarna av äkta plast (men det vet ju ingen) uppfyller alla mina krav.
 
5. Det går loss på det angenäma priset 399 kronor.
 
Oj, ursäkta - sa jag det förut?
 
Men dåså. Vad gör ni här, då? Rusa till ZARA och haffa ett innan alla andra gör det.
 
Eller... Äsch, glöm det. Det är nog redan för sent.
 
Men - vem bryr sig, egentligen? Unik kan du vara imorgon.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela