OHYESOHYES

LUCKY LADY HOTSHOT

Publicerad 2012-10-06 18:42:16 i HOTNEWS,

PROUD MARY. HELLO! Vad gör ni? Jag vet egentligen inte ens varför jag har igång den här sötnosen längre. Jag är egentligen trött på allt som liksom saknar poäng, och att kalla den här bloggen för ett framåtgående projekt vore en lögn så stor att jag skulle få svårt att bära solglasögon i framtiden (min näsa skulle växa för mycket). Men - såhär ligger det till. Jag jobbar fantastiskt mycket bätrre efter någon form av mall, än utan densamma - och... Tja, let's låta denna portal bli någon form av to do-list MED inspirationsbilder.
 
Så att vi alla kan återkomma nästan dagligen och tänka att tillsammans ska vi ta i allt vi kan och dance the night away eller resa till Galapagos eller vad vi nu kan tänkas vilja göra.
 
Först av allt fokuserar vi på att JA VI VILL SE UT SOM EN TANT, OM tanten i fråga ser ut som Mary-Kate Olsen.
 
 
Snart ska jag visa er akvarellen som jag målade igår.
 
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2012-10-08 18:55:38

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Svar: Hej! Låter intressant!
Maila mig på [email protected] om du vill gå vidare med det!

Lycka till
Mathilda Brådhe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela