OHYESOHYES

The bare necessities

Publicerad 2012-03-04 19:00:00 i MUSTHAVES,



Vet ni vad jag behöver? En jumpsuit i jeans att se vårens första solstrålar i. Tillsammans med buffalos och en alldeles för hög hästsvans skulle jag ta alla månader med storm fram tills... Oktober eller så. Om man får till det kan man ju lika bra göra om det, känner jag. Med andra ord är denna budget-bad boy en invistering som jag knappast kan överleva utan. Från Herr Mauritz.

Så, you sexy thing - I need you in my life.

Nu måste jag rusa. En rykande hotshot och en bardisk ropar på mig.

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Telle

Publicerad 2012-03-05 21:47:12

Gissa vem vars sånadär peka på bild är påväg hem till brevlådan? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela