OHYESOHYES

Goodbye ruby Tuesday

Publicerad 2012-03-24 17:47:10 i INHANDLAT,







Numera gör jag uppenbarligen alla mina inköp virtually ( praktiskt att shoppa till exempel partyklackar från sängen - på så sätt behöver man bara lämna den för att skåla i färgglada drinkar och använda skorna i fråga), och det mesta till så fantastiska priser att ni kommer att sätta era spenatsmoothies i halsen. Till exempel slog jag loss på ovanstående busunge för 99 kronor när jag skummade igenom Tradera efter någonting i den här stilen.

Så nu är det jag och Jagger en stund framöver. Kan ni tänka er vilken smashing vår vi kommer att ha tillsammans?

Äta mjukglass och lipa åt folk vi inte känner. Gör er beredda.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela