OHYESOHYES

We need to make books cool again

Publicerad 2012-01-29 23:00:44 i ACCESSORIZE,


Högst upp på min önskelista just nu? Årets hippaste kvällslektyr sigerad Olympia Le-Tan. Jag vill slå glitterklackarna i taket med Shakespeare under armen i vår. Skänker en tjusig aura av jag-kom-just-från-bibblan-sexyness. Dra på de hornbågade glasögonen och packa skrivblocket. Låt oss bli intellektuella.

Jag hoppas att ni har haft en très fantastisk helg, girls. Och inte tog med en obildad bad boy hem. Lyssna bara på John Waters.



Ciao!

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-01-30 08:46:09

Jag skulle nog påstå att böcker ALDRIG har varit omoderna.

Postat av: Fani

Publicerad 2012-01-31 00:26:46

thanx :)

haha diggar citatet ;D

Postat av: frida xiang

Publicerad 2012-01-31 12:36:26

stilige bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela