OHYESOHYES

My desktop brings all the boys to the yard

Publicerad 2012-01-30 09:37:13 i INSPIRATION BUCKET,












Röda baseboll-vibbar, piffigt skotskrutiga kjolar och meteoritfall pryder mitt skrivbord at the moment. Det är simply rätt så stökigt bland mina mappar, men jag kan bara inte hjälpa det. Så fort jag hittar någonting tjusigt så bara måste jag spara det och efter hand bildas hippa högar fulla av fantastiska fotografier. Mycket inspirerande. Hemskt opraktiskt.

Nåja. What's a girl to do?

Ciao!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-01-30 09:58:02

underbara bilder, som alltid!

Postat av: Sari

Publicerad 2012-01-31 19:36:25

Många snygga bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda Brådhe

Om hur svårt det blir, ju mer man lär sig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela